onderdelen van echt japanse sloperijen.

  • Eef

    Hallo

    Zijn er mensen die ervaring hebben met het bestellen van onderelen van Japanse sloperijen, ik bedoel dus ook echt in Japan.

    Als ik op die site kom heb je allemaal jappe tekens en nu heb je daar een programma voor maar op een 1 of andere manier lukt het niet bij mij.

    Op deze site staan Cordia's met luchthappers en een achterplaat waarin het kentekenplaat zit gemonteerd en die wil ik hebben. Tevens zoek ik een digitaal dashbord en die zitten er hoogst warschijnlijk in bij die japanse cordia's

    http://www.geocities.jp/cordia00jp/newpage17.htm

    Alvast bedankt.

  • fransnacht

    http://www.dealtime.com/xDN-automotive_parts_and_accessories–au_compatible_with_mitsubishi~V-rows

    waarschijnlijk heb je er niks aan, maar beter dan niets.

    bij deze site staan allemaal links en dingen waarvan ik niet wist dat het te krijgen was.

    misschien heb jij er ook wat aan

  • eef

    Ik heb even gekeken maar daar kan je een paar nieuwe spullen krijgen en net niet wat ik zoek…..hellaas. maar wel bedankt.

    gr Eef

  • kees

    L.S.

    Ik ben op zoek naar een nog functionerende boordcomputer voor mijn Mitsubishi Galant 1.8 Gli uit 1991. In twee jaar tijd inmiddels aan de derde vervanging ervan toe. Heeft iemand een idee wat de oorzaak daarvan is, of is het gewoon ouderdom.

    GEZOCHT: boordcomputer Mits.Galant HB 1.8 Gli 1991; nr MD165144 of MD175515

  • brathwaite

    kees Schreef:

    ——————————————————-

    > L.S.

    > Ik ben op zoek naar een nog functionerende

    > boordcomputer voor mijn Mitsubishi Galant 1.8 Gli

    > uit 1991. In twee jaar tijd inmiddels aan de derde

    > vervanging ervan toe. Heeft iemand een idee wat de

    > oorzaak daarvan is, of is het gewoon ouderdom.

    >

    > GEZOCHT: boordcomputer Mits.Galant HB 1.8 Gli

    > 1991; nr MD165144 of MD175515

  • Leen

    hallo Kees,

    heb jij die computer kunnen vinden,

    Ik zoek nl dezelfde; boordcomputer Mits.Galant HB 1.8 Gli 1991; nr MD165144 of MD175515

    dank & groet

    Leen

  • Leen

    hallo brathwaite

    heb jij die computer kunnen vinden,

    Ik zoek nl dezelfde; boordcomputer Mits.Galant HB 1.8 Gli 1991; nr MD165144 of MD175515

    dank & groet

    Leen