Diverse Mitsubishi delen

  • George Tijhuis

    Ben jij op zoek naar onderdelen voor je Mitsubishi? Misschien heb ik iets voor je! Kijk op de club-site van de Mitsubishi Owners Club, onder het kopje onderdelen.

    http://members.home.nl/moc

    Mvrgr

    George

  • inge van berkel

    Hoi George

    Ik ben op zoek voor een Mitsubishi space wagon naar het computer gedeelte wat onder je stoel zit, heb je die misschien voor ons?

    Misschien kun je me ook vertellen of dat het werkelijke probleem is, want het volgende is het geval.

    Als we rijden wil de auto nog wel eens uitvallen en dan echt gewoon helemaal niets meer doen. Je rijd met de toerenteller zeg maar op 3 en dan zakt hij ineens naar 0. Meestal kan je na een paar minuten weer starten en dan kan je weer een paar honderd meter rijden. Heb jij enig idee of dit echt aan de computer ligt of zal het iets anders kunnen zijn?

    bvd

    groetjes Inge

    ps. had van je moeder het nummer van je werk gekregen, maar het leek mij niet zo'n goed idee om je daar te storen.

  • sandor

    Het kan ook zijn dat de auto is uitgerust met een start onderbreker, dat hier in een bepaalde storing in zit. Het geen wat al vaker is voor gekomen. Is de space wagon

    waar we het nu over hebben jonger dan 5 jaar. Als je kan vertellen wat voor type

    space wagon het is dan is het probleem wat makkelijker te achter halen

    vr groet mel.

    We hebben immers hier in het rijtje de beste mitsubishi monteur van nederland,

    en tevens de vierde van europa rara wie is dat (ik niet)

  • Doris Dettmar

    Ich suche einen Mitsubishi L300 Motor

    >

  • Doris Dettmar

    Danke George für deine schnelle Nachfrage genau suche ich einen

    L300 Motor Bj. 92 Benziner 2,4 l

    dein deutsch ist sehr gut.

  • Doris Dettmar

    Leider ist der alte Motor schon weg ,das einzige was ich Ihnen geben kann ist

    die Fahrgestellnummer diese lautet JMBHNPO4WNA501576 ich hoffe sie können damit etwas anfangen

    Mit freundlichen Grüßen Doris Dettmar