Benzineverbruik

  • Ed

    Ik heb sinds kort een Mitsubishi 1.6 HB GL uit november 1997. Een zeer mooie auto. Ik kan nergens vinden hoeveel pk. deze auto onder de klep heeft.

    Hij heeft donkere bekleding, 2 airbags, airco etc.

    Ook ben ik benieuwd naar het verbruik, want volgens mij zie ik de benzinemeter teruglopen.

  • Sander

    Hé Ed,

    Tja, het zou ook niet goed zijn als je de meter niet zag teruglopen. Dan is ie namelijk stuk!! En dan sta je voor je het weet langs de kant met een lege tank.

    Volgens mij heeft die 1.6 zo rond de 100 pk. Heb je geen instructieboekje bij de auto? Daar staat het wel in. Het verbruik zal zo ronde de 1 op 12, 13 moeten zijn bij normaal gerbuik. Niet overdreven optrekken en keurig 120 op de snelweg hè!

  • Ivonne

    Ik denk dat je meer aan een serieus antwoord hebt, dus bij deze.

    Kijk eens op http://www.autoweek.nl ; daar kun je in de techn. specs duiken per merk en type. Modellen vanaf 1994 zijn daar beschreven. Je komt er via de button bovenin “showroom” en vervolgens op de button links “Carbase Occasion”. Ik had je graag de info gegeven, maar je vergat te vermelden welk type Mitsubishi je hebt. Veel succes; hopelijk kunt je het daar vinden.

    Groeten,

    Ivonne

  • Autobedrijf Peter Ursem

    Wij zijn officieel dealer van Mitsubishi in Hoorn.

    De Carisma heeft 100pk. Het is een royal class, of limited edition uitv.

    Voor andere vragen kunt u altijd bij ons terecht.

    www.mitsubishi-ursem.nl