Remvoering space-star

  • cor

    Kreeg een telefoontje van de dealer dat ik met mijn space-star van 1998 langs moest komen omdat er problemen zouden kunnen zijn met de achter remvoering. Als dit zo zou zijn zou de reparatie onder de fabrieksgarantie vallen. Hebben andere space-star rijders ook zo'n bericht gekregen?

  • niek

    Ik heb een Space Star uit 1999 en ik heb geen bericht gekregen.

  • hans

    Ik heb een Space Star GDI uit 1999 en heb wel bericht gehad maar ook voor motorreiniging.

  • wim uiterwijk

    als je naar de MITSUBISHI dealer gaat, deze kan zien welke modifictie's uitgevoerd zijn en nog uitgevoerd moeten worden.

    normaal worden de modificatie's automatisch uitgevoerd door de dealer als de auto voor onderhoud word gebracht.

    hans schreef:

    >

    > Ik heb een Space Star GDI uit 1999 en heb wel bericht gehad

    > maar ook voor motorreiniging.

  • henk

    mijn Space Star 1.9 DID, bj 2000, is voor de vervanging van de remleidingen terug geweest omdat er een fout was gemaakt in de productie van de slangen.

    Van de remblokken heb ik niets gehoord, alleen dat de eerste blokken (rondom)

    bij 30.000 Km al vervangen moesten worden vanwege slijtage (mi vrij vroeg)

  • pascal

    hallo Cor

    dochter caroline heeft een space star gekocht /met 38000 km maar nu piepende remmen.

    weet u of heb je ervaring met het levensduur van remblokken van de space star?

    gr PC