Spacewagon 2.4

  • Edward

    Goeie,

    Ik heb mijn oog laten vallen op een amerikaanse Spacewagon 2.4 uit 1993. Kan iemand mij vertellen of het een verstandige beslissing is wanneer ik deze auto zou aanschaffen i.v.m. diverse onderdelen. En, heeft iemand rij-ervaring met dit type? Waar moet ik op letten bij aankoop van dit model? De auto zou in zeer goede staat verkeren en altijd dealeronderhouden zijn geweest. Is hier ook net zo goed een caravan van max. 1100kg mee te trekken als met een gewone 2 liter GLXI?

    Alvast bedankt! Edward.

  • Leo Wiersma

    Hallo,

    Ik ben zelf in het bezit van een (geimporteerde) 2,4 GLI automaat + airco uit 1993 met een mijlen stand van ongeveer 75.500 dus 122.000 kilometertjes.

    Motorisch gezien heb ik geen klachten en problemen, maar op het elektrische vlak vind ik het een “spookauto”

    Binnenverlichting die er mee stopt, een digitaal klokje wat een eigen leven leid en meer van dat soort fratsen.

    Verder ben ik zeer tevreden met deze auto zeker voor wat betreft de ruimte (we hebben 4 kinderen vandaar) en vind het dus leuk te horen dat er nog een rond rijdt met nog meer kilometers op de teller (of moet ik zeggen miles) en hoop dus dit ook te kunnen evenaren.

    Met vriendelijke groet

    Leo Wiersma.