navigatiesysteem

  • jan

    Sinds kort heb ik een nieuwe spacewagon met een mitsubishi navigatiesysteem.

    Ik ben erg enthousiast.

    Mijn dringende vraag is echter: Wie heeft er een cd rom met frankrijk en/of duitsland? Zo ja, kan iemand deze dan voor mij kopieren,? Ik zou er (tegen betaling natuurlijk) erg mee geholpen zijn.

  • gerard

    Jan,

    ik ben ook zeer enthousiast en heb ook interesse in CDroms van Frankrijk ne Duisland en trouwens ook van Engeland.

    Ik heb zelf ook alleen de benelux.

    Maar als er gereageerd wordt ben ik ook zeer benieuwd en uiteraard wil ik bijdragen in eventuele kosten.

    mvg, gerard

    jan schreef:

    >

    > Sinds kort heb ik een nieuwe spacewagon met een mitsubishi

    > navigatiesysteem.

    > Ik ben erg enthousiast.

    > Mijn dringende vraag is echter: Wie heeft er een cd rom met

    > frankrijk en/of duitsland? Zo ja, kan iemand deze dan voor

    > mij kopieren,? Ik zou er (tegen betaling natuurlijk) erg mee

    > geholpen zijn.

  • mel

    ik kan je helpen aan de cd`s van duitsland en frankrijk. De vraag prijs hier voor

    is 100,- per cd. (nieuw zijn ze ruim 350,–) engeland heb ik niet, andere landen

    wel. the_Grump13@hotmail.com. (zijn nieuwe versies)

  • mel

    Ook jou kan ik helpen, de nieuwste versie van de door jouw gevraagde cd heb ik in huis. De vraagprijs is 100,- per cd.

  • Ap

    Ik had graag voor mij carisma navigatiesysteem de jongste versie van scandinavie en Duitsland Voor deze 2 cd's geef ik je Æ’150

  • Bas van Ingen

    Ik heb Duitsland en Frankrijk voor je !!! Laat maar horen hoe je het wilt regelen !!! Ophalen, versturen ??

    Bas van Ingen

    bvi@worldonline.nl

  • angel

    Omdat hier in over GDI gesproken word betreft het hier waarschijnlijk de nieuw modellen auot (radio's) ,zouden jullie zo vriendelijk willen zijn een reaktie op het nieuwe bericht genaamd “radio diefstal beveiliging”,alvast bedankt .Bas van Ingen schreef:

    >

    > Ik heb Duitsland en Frankrijk voor je !!! Laat maar horen hoe

    > je het wilt regelen !!! Ophalen, versturen ??

    >

    > Bas van Ingen

    > bvi@worldonline.nl

  • angel

    Mag ik u ook even vragen om op het bericht “radio diefstalbeveiliging ”te reageren .

    als ik een aantal reakties heb wil ik wel uitleggen waarom deze vraag ,.

  • Ap

    Beide cd's kun je bij mij krijgen …

    Laat even horen hoe je het een en ander geregeld wilt hebben..

  • Hans

    Kan iemand mijn helpen an de hand van de tekst navigatiesysteem 20-02-2001?