sigma 3.0 V6 stroomprobleem!!

  • peter

    hallo lezer,

    via deze weg wil ik graag meer weten over een sigma, ik kan er een kopen maar zitten problemen aan, en zou graag willen weten of er voldoende onderdelen te verkrijgen zijn en waar!? ook wat een beetje de reperatie kosten van verschillende dingen!!er zit ook een olie lampje wat blijft branden , maar er zit genoeg olie in??

    zijn er nog meer mensen met een sigma 3.0 V6????

    zoja laat dan wat weten????

  • marcel van dale

    hallo peter ik rijzelf ook sigma en bezit nog diverse oude coltjes mijn ervaring met de sigma is ( ik rijd veel mercedes voor mijn werk) dat er weinig auto,s zijn die aan deze auto kunnen tippen het rijden is geweldig nu moet ik bekennen dat de mijne een 3.0 v6 24v is met handbak en van een bejaarde duitser afkomt maar wel alle nodige en onnodige onderhoudt heeft gehad en krijgt .mijn ervaring is dat de orginele onderdelen de beste zijn ( wel prijzig) maar je rijdt een topproduct dat wat zelfs de huidige topgalants niet kunnen evenaren. onderdelen zijn geen probleem en wat jouw stroomprobleem aangaat even met sikkie naar de dealer aan de mut computer en je weet wat het probleem is .met vriendelijke groet marcel van Dale

  • Erwin

    hallo Peter, zoals marcel al zei , de sigma is en top auto, echte problemen die wat meer voorkomen zijn meestal aan de automaat bak.

    Ook bij de auto,s op gas met een kilometer stand boven de 150.000 km moet je goed opletten of de motor nog goed rond loopt, de kleppen en de zittingen zijn erg gevoelige onderdelen.

    Wat jou probleem van dat olie lampje betreft, bij ons inde werkplaats,

    (mitsubishi dealer Ursem in hoorn) hebben we al verschillende sigma,s gehad met een kapotte olie druk sensor.

    Doe er je voordeel mee en veel succes.

    Voor eventueel meer vragen 0229-249394 of www. mitsubishi-ursem.nl

    Groeten erwin.