testen space wagon

  • dick

    LS,

    Wie kan mij helpen aan testen van de space wagon: zowel van space wagon zelf terzake weggedrag, bouw, motor, veiligheid etc. als ook vergelijkende testen

    Bij voorbaat dank.

  • Edward

    Hallo,

    kijk even op de site van Autoweek en Telegraaf testrit; daar vind je denk ik wel wat je zoekt.

    Succes!dick schreef:

    >

    > LS,

    >

    > Wie kan mij helpen aan testen van de space wagon: zowel van

    > space wagon zelf terzake weggedrag, bouw, motor, veiligheid

    > etc. als ook vergelijkende testen

    >

    > Bij voorbaat dank.

  • Louis van Galen

    Ik kan je niet helpen aan testen betreffende de Spacewagon maar uit ervaring en ook die van mijn buurman kan ik je medelen dat de wegligging zeer matig is en dat de dealer en importeur er niets aan doen. Ook is het verbruik ondanks de geroemde CDI niet erg netjes. Een meer verontrustend element is dat deze nieuwe Spacewagon t/o van de oude veel olie gebruikt 1,4 liter op de 6000 km en dat is duur want om het probleem op te lossen zijn we overgeschakeld op 100% synthetische olie en heel jammer voor het milieu! Als je wat meer aan de weet komt dan hoor ik dat graag van je. Succes, Louis van Galen.

  • Pieter

    Je kan van een ruime MPV natuurlijk niet verwachten dat deze rijd als een sportauto, als je naar zo iets zoekt moet je naar wat anders kijken!

    Als je dan toch denkt dat zo'n auto bedoeld is om sportief mee te rijden en dit op alle manieren probeerd zal het verbruik van de GDI tegen vallen. Als je met de auto koud voorzichtig weg rijd, normaal doet, en geen sportauto gevoel verwacht is dit echt een perfecte auto zonder olie verbruik.

    Groetjes Pieter

  • angel

    Ik sluit mij helemaal aan bij Pieter,alhoewel ik je in het olie gebruik zeker gelijk moet geven en ben ik wel geinterseerd of het olie gebruik met synthetische olie beduidend minder is geworden?

    Verders wilde ik jullie vragen als het hier een space wagon van het laatste model betreft ( bj 99 -00) willen jullie dan reageren op het bericht “radio diefstalbeveiliging ”datum 12-02-01.?

    BvbDank.